2011-06-26
 12:26:42

yellow panities

Helloj!
Mår lite bättre idag, har inte ont i huvet. Men en annan kroppsdel. Nämligen mitt vänstra lår. Fy fan alltså.

I fredags så skulle jag Adde och Alex ut och köra fyrhjuling. Fyrhjulingen är min kusins. Så började Alex med att köra, sen vile jag köra så vi bytte. Jag körde ganska fort. Sen kommer en kurva och jag saktar in och allt sånt som man gör i en kurva. Men mitt i kurvan så blev styret cp (det blir så ibland), och det gick inte att svänga. Och jag är alltid van vid att bromsa med handbromsen, men den är sabbad på denna lilla furhjuling, så jag ställer mig typ på fotbromsen. Och den stannar inte! Det kan vara så att jag fortfarande gasade, men jag trodde att jag släppte gasen. Så vi kör rakt ned för ett stup(i alla fall två meter rakt ned, jättebrant)! Min bror satt längst bak, Adde bakom mig och jag satt ju längst fram. Alex ramldade av åt sidan, jag flyger fram över styret (eller ja, fastnar i styret), och Andreas kommer över mig bak ifrån (det lät perverst, men hello, han är mitt kusinbarn). Adde håller in gasen så hjulen spinner, min bror blir rädd och grinar en skvätt, och jag jag bara låg under Adde och hade onte och hoppades på att han skulle släppa gasen och ta sig bort från mig..

Haha sen tog det en jävla tid att få upp den där nedrans ATV:n. det var stora stenar, gamla stubbar och massa pinnar i vägen. Men tillslut gick det och vi var uppe på skogsvägen igen. När vi hoppar på igen (Alex vägrade låta mig köra så han satte sig längst fram) så sägen Alex att styret har åkt fram. Och jag sa bara "nej så jävla tung är jag inte". Och så hade kåpan i fram (den runt lampan) ramlat av och låg nere i stupet.

Haha när vi kom hem vågade vi inte parkera den på vår tomt så vi ställde den en bit bort så ingen skulle se den (speciellt inte min kusin).

Så sa jag åt min morbror Guy att han skulle kolla på den, så när han kom till baka sa han "styret har åkt fran 20 cm, och kåpan går att limma. Sen såg det inte ut att vara något mer."
Uppenbarligen är jag så tung, i alla fall tillsammans med Adde.

Så det är vad jag ska ägna min dag åt. Eller ett tag i alla fall. Sen drar jag förmodligen till jossan och tycker synd om mig själv.

Här får ni en bild på mitt lår. Ursäkta trosorna, men de är rätt balla, huh?

Fem- sex blåmärken som synns på bilden. Det största på mitt vänstra ben (högra på bilden) är svullet också, så jag har en bula på benet. Sen har jag ett ganska stort blåmärke liksom mellan benen, alltså på låret mellan benen, inte muttan. Så det gör liksom ont när jag går, det ser nog ut som jag har bajsat på mig när jag går runt med så särade ben som möjligt för att inte råka stöta i det andra benet.

Nej nu får jag sluta skriva, måste börja jobba :p


puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: