2011-07-01
 15:00:52

josefin and malin in my ♥

Tjenare :D Nu har jag kommit hem och hunnit städa. Det var så att jag och Emma åkte hem till våra älskade vänner Josefin och Malin som fyller 15 är idag! Alla som inte har grattar dem får ta arslet ur vagnen och göra det nu!
Vi fick saft och bullar (a) Haha men det var mysigt att åka dit en snabbis, har inte träffat dem sen skolavslutningen. Men Jossan är ju sjuk. Malin kanske kommer till mig någon dag nästa vecka. Och Josefin när hon är frisk igen.
Nu ska jag bara hinna bädda sängen innan farmor kommer. Hon har med sig två av mina kusiner också, en kusin är redan här och har varit det i några dagar.
Här är Malin till vänster och Josefin till höger. De går alltid runt med de här kläderna...
Så pinsamma.... Men jag älskar dem ändå! ♥
puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: