2011-05-21
 19:18:49

.

Do you want to know what my problem is? I will tell you what my problem is…
i love you. I love your name, I love the way you look at me, I love your
gorgeous smile, I love the way you walk, I love your beautiful eyes, I
love the sound of your laugh, i love the way you get mad, i love the
way i dont understand you at all. I love the way I can be having the
worst day of my life and seeing you completely changes my mood. I
love how when you touch me I get weak,
thats my problem...
2011-05-06
 22:56:00

FUCK THIS SHIT

Sitter nu hemma hos Emma. Fett mys.

Drar till the United Kingdom tomorrow.

Kommer inte skriva så mycket i bloggen. bara lägga ut bilder ibland. Eller skriva depp texter.

Puss på er!



ÄLSKAR MINA TJEJER, EMMA, FELICIA, JOSEFIN, MALIN OCH WENDELA!

2011-05-04
 20:10:00

DAG 7

En bild jag aldrig lagt upp.


Min söta kusin får stå för de bilderna. Haha hon är 2 år på bilen, och 5 nu. Vilken skillnad det är!
2011-05-03
 07:17:00

DAG 6

Mig och någon vän jag inte varit med på länge..


WENDELA, I LOVE YOU!
2011-05-02
 22:15:20

DAG 5

En gammal bild på mig. Har typ inga på den här datan..


Inte jättegammal, men jag hade blont hår iaf ;)
Bilden är från November tror jag..
2011-05-02
 22:10:15

BARA ENJOY

Vet inte vad det är ni ska enjoya.  Idag så åkte jag med min bror till Thuns efter skolan, köpte ett par skor till honom. Och Emma följde med så gick ett tag med henne fär inne, sen käkade vi och efter det dumpade de mig vid skolan. Och där hämtde pappa och Felicia upp mig och vi åkte vidare till ulven.

Mysigt, jao. Nu har jag kommit hem och kollat på lite house.
Ska hoppa ned i sängen nu.




KYSS
KYSS