2011-06-14
 09:30:00

jag och mina skumbananer


Min fina bästa vän Felicia!

Jag (kolla mina ögon....), Felicia och Emma.

Emma, Rebecca, Felicia och jag. I någon söt park med massa äckliga fåglar i.

Emma, jag, Beccan och Felicia

Ellen och Becka... HAHA! Jag säger bara en sak: SHIIIT! De skulle ta sig från Vasabron i Sthlm, till Slussen. De gick typ vilse och visste inte var de skulle och jag vet inte alls vad som hände. Men så här slutade det:

Becka, och Ellen

De kommer utflygandes ur en taxi, 200:- fattigare :p Vi kunde nämligen inte åka alla i Emmas mammas bil, så Becka och Ellen fick ta tåg..

Jag har lite mer bilder, men mest från skrattkammaren, hade kameran inlåst i ett värdeskåp hela dagen. Ni kanske får se några kul bilder nu framöver :D

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: