2011-06-23
 23:31:30

pearls are a girls best friend



Jag måste hålla mig vaken ett tag till, så jag kan vara lite social imorgon. Haha, men känner jag mig rätt så somnar jag ändå. Skulle kunna somna mitt i en konversation. Typical me.
 
Jag har kollat på "Blue water high", ni vet det som gick på sommarlovs morgon? x) Nostalgi känslor. Men den är ganska bra, man börjar tänka. Vilket i mit fall kanske inte är så bra. Men i alla fall så är det ingen text på den, och de pratar med australiensisk dialekt så det blir jätte jobbigt att lyssna på efter ett tag. Så ska dra igång en film med text och gamla hederliga amerikanska ;)

Kommer inte skriva sen, lär dö mitt i filmen. Men ni får ha en god natt och om ni inte spenderar dagen vid datorn imorgon så en skit kul midsommar! :D
Ta det lugnt med spriten (känner ni att jag menar er, sweethearts?). I'm gonna stay sober, as always!


puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: