2011-04-27
 20:38:46

SPANSKA IN MY ASS!

Nu orkar jag inte mer! Fast jag har inte gjort så mycket läxor egentligen, för jag låg i soffan och läste i vår svenska bok, sen helt plötsligt säger mamma att jag ska vakna, och då hade jag tydligen sovit i 45 minuter. Och nu har jag pluggat lite halvt på spanskan, Jocke och Lena (mammas och pappas kompisar) kom förbi och fikade. Så då tog jag en paus och lyssnade på dem istället :)

Nu hade jag tänkt att ta svenska boken och lägga mig i ett varmt bad, sen somna tidigt ikväll!


Boken heter "Le, Smilja" och handlar om det Bosniska kriget på 90-talet. Jag tycker den är ganska bra, men otroligt äcklig. Kanske inte min typ av bok egentligen. Men den är obligatorisk i svenskan.


KYSS
KYSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: