2011-04-29
 18:44:10

MAGDA TJEJER

Nu är mitt rum nystädat och luktar gott!

Mamma och pappa(fast mest mamma) äger en webshop. (http://magdas.se)  De säljer scrapbooking saker, dvs. pyssel saker. Papper, blommor, stämplar och sånt kul. Men i alla fall, det finns ett "gäng" som heter "Design teamet" och de tjejerna gör fyra kort i månaden, så läggs de upp på Magda bloggen. De tjejerna ska komma hit nu i helgen, så det kommer sitta fem tjejer/damer (haha, jag får inte säga tanter för mamma) i köket och pyssla.

Alltså drar jag förmodligen hem till Emma (som by the way var gullig och kom hit efter skolan för att hjölpa mig städa!) och sover där i natt. Och imorgon så åker jag hem till Felicia och firar valborg med henne och Emma-Pemma!

At least that's the plan. Sen vet man ju aldrig.
Nu är det ca en och en halv timme kvar tills de kommer, så jag kommer befinna mig i min säng (som kommer sakna mig förskräckligt mycke när det liggen en annan "dam" i den... ) och kolla på "House". Vad annars liksom?



De här påskkorten har mamma gjort.


KYSS
KYSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: